Dodatkowe informacje o produkcie SPRZĘGŁO (KPL) RENAULT NOWY NR!!!! 302050453R RENAULT
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback
MASSIF Station Wagon, MASSIF, MASSIF Single Cab, DAILY III, DAILY IV, DAILY V, DAILY VI
6001545435, 7700102781, 7700874780
7701477134, 7711134828, 7701478190, 7701478125, 7701477018, 7701474557, 7701470986, 7701041850, 7700874780, 7700870859, 7700870067, 7700102781, 6001545435, 302055852R, 302050453R
RENAULT | 30 20 558 52R | |
RENAULT | 302050453R | |
RENAULT | 302055852R | |
RENAULT | 60 01 545 435 | |
RENAULT | 6001545435 | |
RENAULT | 77 00 102 781 | |
RENAULT | 77 00 870 067 | |
RENAULT | 77 00 870 859 | |
RENAULT | 77 00 874 780 | |
RENAULT | 77 01 041 850 | |
RENAULT | 77 01 470 986 | |
RENAULT | 77 01 474 557 | |
RENAULT | 77 01 477 018 | |
RENAULT | 77 01 477 134 | |
RENAULT | 77 01 478 125 | |
RENAULT | 77 01 478 190 | |
RENAULT | 77 11 134 828 | |
RENAULT | 7700102781 | |
RENAULT | 7700870067 | |
RENAULT | 7700870859 | |
RENAULT | 7700874780 | |
RENAULT | 7701041850 | |
RENAULT | 7701470986 | |
RENAULT | 7701474557 | |
RENAULT | 7701477018 | |
RENAULT | 7701477134 | |
RENAULT | 7701478125 | |
RENAULT | 7701478190 | |
RENAULT | 7711134828 | |
DACIA | 60 01 545 435 | |
DACIA | 6001545435 | |
DACIA | 77 00 102 781 | |
DACIA | 77 00 874 780 | |
DACIA | 7700102781 | |
DACIA | 7700874780 |
Zastosowanie SPRZĘGŁO (KPL) RENAULT NOWY NR!!!! 302050453R RENAULT w samochodach:
Sprzęgła samochodowe
Sprzęgło jest jednym z podzespołów samochodowych, charakteryzującym się złożoną konstrukcją. Odpowiada za współpracę wałów napędowego i napędzanego. Jak wskazuje jego nazwa, stanowi element sprzęgający, dzięki któremu możliwe jest przeniesienie napędu z silnika na układ jezdny pojazdu. Przeniesienie to dokonuje się za pośrednictwem skrzyni biegów. Powszechnie określenie odnosi się do jego wariantu ciernego. Jednak w praktyce stosuje się różne modele takich podzespołów. Najpopularniejszy podział pozwala wyróżnić sprzęgła samochodowe rozłączne i nierozłączne. Wyróżnia się też sprzęgła bezpoślizgowe (przymusowe) i poślizgowe.
Tradycyjne sprzęgło w aucie nie różni się od innych konstrukcji tego typu stosowanych w różnych maszynach. Składa się z dwóch elementów, które są na stałe połączone z wałami napędzanym i napędowym. Pomiędzy tymi elementami znajduje się specjalny łącznik, który może mieć zróżnicowaną postać. Sprzęgła cierne są zbudowane z kilku podstawowych elementów. Są to:
Sprzęgła samochodowe są niezbędne nie tylko do przenoszenia napędu z silnika na układ jezdny. Dzięki bezpośredniemu połączeniu ze skrzynią biegów odpowiadają też za płynną zmianę przełożenia, eliminując ryzyko gaśnięcia silnika podczas postoju. Taką konstrukcję wymusza specyfika pracy spalinowej jednostki napędowej.
W ofercie sklepu e-autoparts znajdują się zarówno kompletne sprzęgła, jak i ich poszczególne elementy składowe. Oferujemy gotowe zestawy marek takich jak Sachs, Aisin, Exide, Valeo, LUK oraz wielu innych. W sprzedaży mamy koła zamachowe, obudowy sprzęgła, tarcze dociskowe, tłumiki drgań i inne elementy konstrukcyjne podzespołu. W asortymencie nie zabrakło też elementów zespołu sterowania sprzęgłem oraz uszczelek i łożysk do różnych typów pojazdów.