Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Ford TRANSIT Autobus (T_ _) 2.0 Cat (TBS, TCL, TCS) (1985.12-1992.09) 78km » 2721.02 roadhouse
wybrany samochód: 
Ford Transit Autobus (t_ _) 2.0 Cat (tbs, Tcl, Tcs) (1985.12-1992.09) 78km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 2721.02 ROADHOUSE

2721.02 Klocki hamulcowe - komplet ROADHOUSE
140.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

23034, 23036, 7884-D982ES, D982-7884, D982ES-7884, PSX272102

numer części:

2721.02

producent:

ROADHOUSE

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]2
Długość złącza ostrzegawczego [mm]210
Ciężar [kg]2,253
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz naklejaną folią
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze sprężyną
Strona zabudowyOś przednia
System hamulcowyAte-Teves
Oznaczenie kontrolneE990R-01112/1053
Długość [mm]156,4
Wysokość [mm]78,4
Grubość 1 [mm]18,5
Grubość 2 [mm]19,3
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
nr EAN8427975267306

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 2721.02 ROADHOUSE

numery OEM:
FORD      1151377
FORD      1201124
FORD      1M212K021AA
FORD      1M212K021BA
SEAT      7M3698151B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 2721.02 ROADHOUSE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 2721.02 ROADHOUSE:

Bogusław, Łódź
2022-10-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Warszawa
2022-10-03
 5/5
Bardzo dobrej jakości klocki.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.