Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Volvo V70 II (285) 2.4 D (2005.04-2008.12) 126km » 1906063 sasic
wybrany samochód: 
Volvo V70 Ii (285) 2.4 D (2005.04-2008.12) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 1906063 SASIC

1906063 Zestaw osłon, wał napędowy SASIC
sasic 1906063
Zestaw osłon, wał napędowy 1906063
42.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 3.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

1906063

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyOd strony koła
MateriałTermoplast
Jednostka ilościKomplet
dla numeru OEC9241JD02B
nr EAN3660872446374

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 1906063 SASIC

Osłona przegubu przód/zewnątrz (fi: 62/26) pasuje do: DACIA DUSTER, MAZDA 6, NISSAN QASHQAI I, RENAULT ARKANA I, CAPTUR I, CAPTUR II, CLIO IV, CLIO V, GRAND SCENIC IV 1.0-Electric 01.02-
numery OEM:
MAZDA      GD3822530
MAZDA      GD3822530B
MAZDA      GD7622530A
MAZDA      GDB722530
MAZDA      GP3422530A
NISSAN      C9241JD02B
NISSAN      C9241JD0JB
RENAULT      392419538R
zamienniki:
71518
brak
ORIGINAL IMPERIUM
13-0562
brak
METELLI CIFAM

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 1906063 SASIC w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.