Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Citroën C5 I Break (DE_) 3.0 V6 (DEXFXC, DEXFXF) (2001.06-2004.08) 207km » 2001025 sasic
wybrany samochód: 
Citroën C5 I Break (de_) 3.0 V6 (dexfxc, Dexfxf) (2001.06-2004.08) 207km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 2001025 SASIC

2001025 Dystans gumowy, resorowanie SASIC
sasic 2001025
Dystans gumowy, resorowanie 2001025
2001025
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

2001025

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Średnica [mm]55
Wysokość [mm]93
dla numeru OEPart/oe 516673
nr EAN3660872360656

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 2001025 SASIC

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 93mm) pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, PEUGEOT PARTNER, PARTNER/MINIVAN 1.1-Electric 05.96-12.15
numery OEM:
CITROËN      516673
PEUGEOT      516673

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 2001025 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 2001025 SASIC:

2023-03-20
 5/5
Ok.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.