Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Audi A4 B8 Avant (8K5) 1.8 TFSI quattro (2008.09-2012.03) 160km » 2654026 sasic
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 1.8 Tfsi Quattro (2008.09-2012.03) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 2654026 SASIC

2654026 Dystans gumowy, resorowanie SASIC
sasic 2654026
Dystans gumowy, resorowanie 2654026
146.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

2654026

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Wysokość [mm]148
dla numeru OE552419683R
nr EAN3660872413536

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 2654026 SASIC

Odbój resoru tył L/P pasuje do: RENAULT MASTER III 2.3D 02.10-
numery OEM:
RENAULT      552419683R
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 2654026 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 2654026 SASIC:

2023-03-20
 5/5
Ok.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.