Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A5 kabriolet (8F7) 2.0 TFSI quattro (2012.03-2017.01) 220km » 4005272 sasic
wybrany samochód: 
Audi A5 Kabriolet (8f7) 2.0 Tfsi Quattro (2012.03-2017.01) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 4005272 SASIC

4005272 Sworzeń wahacza SASIC
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4005272

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Strona zabudowyna dole
Średnica przegubu [mm]16
dla numeru OEPart/oe 545013698R
nr EAN3660872346278

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 4005272 SASIC

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 16mm) pasuje do: RENAULT CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, CLIO IV, CLIO IV/HATCHBACK, KANGOO, KANGOO EXPRESS, MEGANE II, SCENIC I 0.9-2.0D 06.00-
numery OEM:
RENAULT      545009769R
RENAULT      545013698R
RENAULT      8200255760
RENAULT      8200255761

Zastosowanie Sworzeń wahacza 4005272 SASIC w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.