Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Audi A8 D4 (4H2, 4H8, 4HC, 4HL) 6.3 W12 quattro (2011.01-2018.01) 500km » 4005512 sasic
wybrany samochód: 
Audi A8 D4 (4h2, 4h8, 4hc, 4hl) 6.3 W12 Quattro (2011.01-2018.01) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 4005512 SASIC

4005512 Dystans gumowy, resorowanie SASIC
sasic 4005512
Dystans gumowy, resorowanie 4005512
4005512
sasic 4005512 Dystans gumowy, resorowanie
85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

4005512

producent:

SASIC

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
dla numeru OE8200016214
nr EAN3660872342829

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 4005512 SASIC

Odbój amortyzatora tył L/P pasuje do: RENAULT ESPACE IV 1.9D-3.5 11.02-
numery OEM:
RENAULT      8200016214
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 4005512 SASIC w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 4005512 SASIC:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.