Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Audi A6 Allroad C7 (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro (2012.01-2014.12) 313km » 9085 sidem
wybrany samochód: 
Audi A6 Allroad C7 (4gh, 4gj) 3.0 Tdi Quattro (2012.01-2014.12) 313km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 9085 SIDEM

9085 Sworzeń wahacza SIDEM
101.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

9085

producent:

SIDEM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowygóra
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka1/6
Wymiar stożka [mm]17
Rozmiar gwintu 1MM16X2R
Tylko w połączeniu z/
nr EAN5413978237647

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 9085 SIDEM

numery OEM:
OPEL      3 24 000
SAAB      13 258 056
VAUXHALL      13 258 056

Zastosowanie Sworzeń wahacza 9085 SIDEM w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 9085 SIDEM:

ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.