Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Chrysler 300C (LX, LE) 3.0 CRD (2005.09-2012.11) 218km » A2C59517045 siemens vdo
wybrany samochód: 
Chrysler 300c (lx, Le) 3.0 Crd (2005.09-2012.11) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517045 SIEMENS VDO

A2C59517045 Pompa wysokiego ciśnienia SIEMENS VDO
siemens A2C59517045
Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517045
2,974.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

A2C59517045

producent:

SIEMENS VDO

Rodzaj paliwaolej napędowy
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Zawsze porównuj starą i nową część (w szczególności nr OE)

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517045 SIEMENS VDO

Pompa wysokiego ciśnienia
numery OEM:
CITROËN      16 237 908 80
CITROËN      9678171880
FORD      1731745
FORD      1805487
FORD      1841726
FORD      1866267
FORD      1866268
FORD      1932013
FORD      1932022
FORD      2146138
FORD      2175696
FORD      2464828
FORD      BK2Q9B395AD
FORD      BK2Q9B395AE
FORD      BK2Q9B395BA
FORD      BK2Q9B395BB
FORD      BK2Q9B395BC
FORD      BK2Q9B395BD
FORD      BK2Q9B395CA
FORD      BK2Q9B395CB
FORD      BK2Q9B395CC
FORD      RMBK2Q-9B395-AD
PEUGEOT      16 237 908 80
PEUGEOT      9678171880
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517045 SIEMENS VDO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.