Długość [mm] | 557,5 | |
otwór Ø [mm] | 8,3 | |
Wymiar gwintu | M20x1,5 | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 53 | |
Ilość otworów | 6 | |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 86 | |
Nowa część | ||
Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 90 | |
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 100 | |
nr EAN | 7316572886137 |
Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 1037 SKF
AUDI | 1J0 407 271 AF | |
SEAT | 1J0 407 271 EN | |
SEAT | 1J0 407 271 H | |
SEAT | 1J0 407 451 AX | |
SEAT | 1J0 407 451 MX | |
SEAT | 357 407 271 R | |
SEAT | 357 407 271 RX | |
SEAT | JZW 407 271 GX | |
SKODA | 1J0 407 271 FN | |
SKODA | 1J0 407 451 JX | |
SKODA | 1J0 407 451 QX | |
VOLKSWAGEN | 1H0 407 271 C | |
VOLKSWAGEN | 1H0 407 271 CX | |
VOLKSWAGEN | 1H0 407 271 G | |
VOLKSWAGEN | 1H0 407 271 K | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 271 AD | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 271 AP | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 271 AQ | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 271 BG | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 271 DF | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 271 DL | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 271 EN | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 271 FN | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 271 H | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 271 JD | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 451 AV | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 451 AX | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 451 JX | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 451 MX | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 451 QX | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 453 DV | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 453 DX | |
VOLKSWAGEN | 357 407 271 R | |
VOLKSWAGEN | 357 407 271 RV | |
VOLKSWAGEN | 357 407 271 RX | |
VOLKSWAGEN | JZW 407 271 GX |
Zastosowanie Wał napędowy VKJC 1037 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 1037 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020