Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » VKJC 1037 skf

Wał napędowy VKJC 1037 SKF

VKJC 1037 Wał napędowy SKF
skf VKJC 1037
Wał napędowy VKJC 1037
VKJC 1037
skf VKJC 1037 Wał napędowy
Wał napędowy VKJC 1037 skf
370.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

VKJC 1037

producent:

SKF

Długość [mm] 557,5
otwór Ø [mm] 8,3
Wymiar gwintu M20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 53
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 86
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 90
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 100
nr EAN 7316572886137

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 1037 SKF

Półoś napędowa przód L 557,5mm pasuje do: AUDI A3; SEAT LEON, TOLEDO I, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I; VW BORA, BORA I, CORRADO, GOLF III, GOLF IV, NEW BEETLE, PASSAT B3/B4 1.6-2.9 06.91-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0 407 271 AF
SEAT      1J0 407 271 EN
SEAT      1J0 407 271 H
SEAT      1J0 407 451 AX
SEAT      1J0 407 451 MX
SEAT      357 407 271 R
SEAT      357 407 271 RX
SEAT      JZW 407 271 GX
SKODA      1J0 407 271 FN
SKODA      1J0 407 451 JX
SKODA      1J0 407 451 QX
VOLKSWAGEN      1H0 407 271 C
VOLKSWAGEN      1H0 407 271 CX
VOLKSWAGEN      1H0 407 271 G
VOLKSWAGEN      1H0 407 271 K
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 AD
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 AP
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 AQ
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 BG
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 DF
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 DL
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 EN
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 FN
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 H
VOLKSWAGEN      1J0 407 271 JD
VOLKSWAGEN      1J0 407 451 AV
VOLKSWAGEN      1J0 407 451 AX
VOLKSWAGEN      1J0 407 451 JX
VOLKSWAGEN      1J0 407 451 MX
VOLKSWAGEN      1J0 407 451 QX
VOLKSWAGEN      1J0 407 453 DV
VOLKSWAGEN      1J0 407 453 DX
VOLKSWAGEN      357 407 271 R
VOLKSWAGEN      357 407 271 RV
VOLKSWAGEN      357 407 271 RX
VOLKSWAGEN      JZW 407 271 GX

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 1037 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 1037 SKF:

2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
zobacz instrukcję montażu VKJC 1037

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.