Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » VKJC 4592 skf

Wał napędowy VKJC 4592 SKF

VKJC 4592 Wał napędowy SKF
skf VKJC 4592
Wał napędowy VKJC 4592
VKJC 4592
skf VKJC 4592 Wał napędowy
Wał napędowy VKJC 4592 skf
Wał napędowy VKJC 4592 skf
Wał napędowy VKJC 4592 skf
Wał napędowy VKJC 4592 skf
466.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numery handlowe:

VKJP 1466, VKJP 6505

numer części:

VKJC 4592

producent:

SKF

Długość [mm] 486,5
otwór Ø [mm] 10,5
Wymiar gwintu M16x1.5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 36
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 59,5
Ilość otworów 6
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 94
Nowa część 
Średnica przegubu po stronie koła [mm] 98
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] 108
nr EAN 7316575128890

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 4592 SKF

Półoś napędowa przód L 486,5mm pasuje do: AUDI A3, Q3, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SC, LEON ST, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, OCTAVIA III, SUPERB II, YETI 1.4-Electric 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 407 271 BJ
AUDI      1K0 407 271 EE
AUDI      1K0 407 271 HM
AUDI      1K0 407 451 TX
AUDI      1K0 407 453 BX
AUDI      1K0 407 761 HX
AUDI      3C0 407 271 AJ
AUDI      3C0 407 451 FX
AUDI      5N0 407 761 F
AUDI      5N0 407 761 FX
AUDI      5N0 407 763 D
AUDI      5N0 407 763 DX
AUDI      5N0 407 763 G
AUDI      5N0 407 763 GX
AUDI      5N0 407 763 N
AUDI      5Q0 407 271 AP
AUDI      5Q0 407 271 BM
AUDI      5Q0 407 271 H
AUDI      5Q0 407 761 AX
AUDI      5Q0 407 761 KX
AUDI      5Q0 407 761 PX
SEAT      1K0 407 271 EE
SEAT      1K0 407 271 NP
SEAT      1K0 407 451 TX
SEAT      3C0 407 271 AJ
SEAT      3C0 407 451 FX
SEAT      5Q0 407 271 AP
SEAT      5Q0 407 271 AQ
SEAT      5Q0 407 271 H
SEAT      5Q0 407 761 AX
SEAT      5Q0 407 761 PX
SEAT      5Q0 407 763 X
SEAT      7N0 407 763
SEAT      7N0 407 763 X
SKODA      1K0 407 271 EE
SKODA      1K0 407 271 HM
SKODA      1K0 407 271 KJ
SKODA      1K0 407 271 NP
SKODA      1K0 407 271 NR
SKODA      1K0 407 451 TX
SKODA      1K0 407 761 HX
SKODA      1K0 407 761 TX
SKODA      3AB 407 271
SKODA      5Q0 407 271 AQ
SKODA      5Q0 407 271 H
SKODA      5Q0 407 761 AX
SKODA      5Q0 407 763 X
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 BJ
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 BN
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 EE
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 EF
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 ES
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 HM
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 MC
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 NP
VOLKSWAGEN      1K0 407 271 NQ
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 DX
VOLKSWAGEN      1K0 407 451 TX
VOLKSWAGEN      1K0 407 453 BX
VOLKSWAGEN      1K0 407 453 JX
VOLKSWAGEN      1K0 407 761 HX
VOLKSWAGEN      2K0 407 271 G
VOLKSWAGEN      2K0 407 271 GX
VOLKSWAGEN      3AA 407 271
VOLKSWAGEN      3AA 407 451 X
VOLKSWAGEN      3AB 407 271
VOLKSWAGEN      3C0 407 271 AJ
VOLKSWAGEN      3C0 407 271 E
VOLKSWAGEN      3C0 407 271 S
VOLKSWAGEN      3C0 407 451 AX
VOLKSWAGEN      3C0 407 451 BX
VOLKSWAGEN      3C0 407 451 FX
VOLKSWAGEN      5N0 407 761 FX
VOLKSWAGEN      5N0 407 763 D
VOLKSWAGEN      5N0 407 763 DX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 AP
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 AQ
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 BM
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 BN
VOLKSWAGEN      5Q0 407 271 H
VOLKSWAGEN      5Q0 407 761 AX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 761 KX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 761 PX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 763 AX
VOLKSWAGEN      5Q0 407 763 X
VOLKSWAGEN      5QE 407 271 C
VOLKSWAGEN      7N0 407 763
VOLKSWAGEN      7N0 407 763 X
VOLKSWAGEN      JZW 407 271 BX

Zastosowanie Wał napędowy VKJC 4592 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 4592 SKF:

2023-08-16
 5/5
Niestety wał napędowy okazał się 'felerny'. Cóż nawet taka marka jak SKF zalicza wpadki. Zero problemów z reklamacją ze strony sprzedającego jak również producenta.
2020-04-16
 5/5
Zakup skf VKJC 6170 polecił mi mój mechanik
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
2022-01-17
 5/5
Cześć pasuje jak długo będzie działać zobaczymy.
2020-01-08
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
2020-08-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-01
 2/5
Wał wygląda na zamiennik wału firmy TRW
2023-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-01
 5/5
Towar zgodny z opisem
2021-08-21
 5/5
Pasuje do Volvo S40 T5. Na razie po ponad 1000 km działa bez zarzutu.
zobacz instrukcję montażu VKJC 4592zobacz instrukcję montażu VKJC 4592

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.