
| Długość [mm] | 486,5 |
| otwór Ø [mm] | 10,5 |
| Wymiar gwintu | M16x1.5 |
| Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 59,5 |
| Ilość otworów | 6 |
| Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 94 |
| Nowa część | |
| Średnica przegubu po stronie koła [mm] | 98 |
| Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] | 108 |
| nr EAN | 7316575128890 |
Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy VKJC 4592 SKF
| AUDI | 1K0 407 271 BJ | |
| AUDI | 1K0 407 271 EE | |
| AUDI | 1K0 407 271 HM | |
| AUDI | 1K0 407 451 TX | |
| AUDI | 1K0 407 453 BX | |
| AUDI | 1K0 407 761 HX | |
| AUDI | 3C0 407 271 AJ | |
| AUDI | 3C0 407 451 FX | |
| AUDI | 5N0 407 761 F | |
| AUDI | 5N0 407 761 FX | |
| AUDI | 5N0 407 763 D | |
| AUDI | 5N0 407 763 DX | |
| AUDI | 5N0 407 763 G | |
| AUDI | 5N0 407 763 GX | |
| AUDI | 5N0 407 763 N | |
| AUDI | 5Q0 407 271 AP | |
| AUDI | 5Q0 407 271 BM | |
| AUDI | 5Q0 407 271 H | |
| AUDI | 5Q0 407 761 AX | |
| AUDI | 5Q0 407 761 KX | |
| AUDI | 5Q0 407 761 PX | |
| SEAT | 1K0 407 271 EE | |
| SEAT | 1K0 407 271 NP | |
| SEAT | 1K0 407 451 TX | |
| SEAT | 3C0 407 271 AJ | |
| SEAT | 3C0 407 451 FX | |
| SEAT | 5Q0 407 271 AP | |
| SEAT | 5Q0 407 271 AQ | |
| SEAT | 5Q0 407 271 H | |
| SEAT | 5Q0 407 761 AX | |
| SEAT | 5Q0 407 761 PX | |
| SEAT | 5Q0 407 763 X | |
| SEAT | 7N0 407 763 | |
| SEAT | 7N0 407 763 X | |
| SKODA | 1K0 407 271 EE | |
| SKODA | 1K0 407 271 HM | |
| SKODA | 1K0 407 271 KJ | |
| SKODA | 1K0 407 271 NP | |
| SKODA | 1K0 407 271 NR | |
| SKODA | 1K0 407 451 TX | |
| SKODA | 1K0 407 761 HX | |
| SKODA | 1K0 407 761 TX | |
| SKODA | 3AB 407 271 | |
| SKODA | 5Q0 407 271 AQ | |
| SKODA | 5Q0 407 271 H | |
| SKODA | 5Q0 407 761 AX | |
| SKODA | 5Q0 407 763 X | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 BJ | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 BN | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 EE | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 EF | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 ES | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 HM | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 MC | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 NP | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 271 NQ | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 451 DX | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 451 TX | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 453 BX | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 453 JX | |
| VOLKSWAGEN | 1K0 407 761 HX | |
| VOLKSWAGEN | 2K0 407 271 G | |
| VOLKSWAGEN | 2K0 407 271 GX | |
| VOLKSWAGEN | 3AA 407 271 | |
| VOLKSWAGEN | 3AA 407 451 X | |
| VOLKSWAGEN | 3AB 407 271 | |
| VOLKSWAGEN | 3C0 407 271 AJ | |
| VOLKSWAGEN | 3C0 407 271 E | |
| VOLKSWAGEN | 3C0 407 271 S | |
| VOLKSWAGEN | 3C0 407 451 AX | |
| VOLKSWAGEN | 3C0 407 451 BX | |
| VOLKSWAGEN | 3C0 407 451 FX | |
| VOLKSWAGEN | 5N0 407 761 FX | |
| VOLKSWAGEN | 5N0 407 763 D | |
| VOLKSWAGEN | 5N0 407 763 DX | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 271 AP | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 271 AQ | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 271 BM | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 271 BN | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 271 H | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 761 AX | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 761 KX | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 761 PX | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 763 AX | |
| VOLKSWAGEN | 5Q0 407 763 X | |
| VOLKSWAGEN | 5QE 407 271 C | |
| VOLKSWAGEN | 7N0 407 763 | |
| VOLKSWAGEN | 7N0 407 763 X | |
| VOLKSWAGEN | JZW 407 271 BX |
Zastosowanie Wał napędowy VKJC 4592 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Wał napędowy VKJC 4592 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.