Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » zestaw paska wielorowkowego » VKMA 31207 skf

Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 31207 SKF

VKMA 31207 Zestaw paska klinowego wielorowkowego SKF
256.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

VKM 31016, VKM 31207, VKMV 6PK1548

numer części:

VKMA 31207

producent:

SKF

Długość [mm] 1548
Szerokość [mm] 21,36
Ilość żeber 6
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316572424049

skład zestawu:
VKM 31016 Rolka napinająca paska wieloklinowego
VKM 31207 Rolka prowadząca pasek wieloklinowy
VKMV 6PK1548 Pasek klinowy wielorowkowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 31207 SKF

Zestaw pasków wielorowkowych (z rolkami) pasuje do: SEAT LEON, TOLEDO II, SKODA OCTAVIA I, VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.4/1.6 09.96-12.10
numery OEM:
AUDI      032 145 276
AUDI      032 145 299 A
AUDI      036 145 933 H
BMW      11 28 7 529 741
BMW      11 28 7 539 831
BMW      11 28 7 631 817
BMW      11 28 7 802 186
SEAT      032 145 276
SEAT      032 145 299 A
SEAT      036 145 933 H
SKODA      032 145 276
SKODA      032 145 299 A
SKODA      036 145 933 H
VOLKSWAGEN      032 145 276
VOLKSWAGEN      032 145 299 A
VOLKSWAGEN      036 145 933 H

Zastosowanie Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 31207 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw paska klinowego wielorowkowego VKMA 31207 SKF:

2023-12-14
 5/5
Jakość OK
2021-05-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-12-16
 5/5
Ok
zobacz instrukcję montażu VKMA 31207

Zestaw paska wielorowkowego


Zestaw paska służy do przenoszenia napędu z silnika na różne pomocnicze podzespoły, bez których jazda pojazdem byłaby utrudniona lub niemożliwa. Mowa tu choćby o alternatorze, pompie wody, pompie wspomagania kierownicy, układowi klimatyzacji itp. W skład takiego zestawu wchodzą najczęściej: koła pasowe, napinacz, rolki napinające, pasek i mocowania.

Elementy te są niezwykle ważne, konieczna jest więc regularna kontrola stanu poszczególnych podzespołów układu. Warto zwracać uwagę na ślady korozji pojawiające się w obrębie kół pasowych. Pojawiają się one zwykle, gdy auto było długotrwale użytkowane w warunkach wysokiej wilgotności. Kolejnym niepokojącym zjawiskiem jest uszkodzenie mechaniczne paska i jego łuszczenie się. Powodem tego może być niewłaściwy montaż, usterka objawia się poprzez piski i odgłosy klikania, co może świadczyć też o utracie napięcia paska. Zdarza się to wskutek naturalnego zużycia, zwłaszcza gdy zestaw paska wielorowkowego musiał pracować w wyjątkowo trudnych warunkach.

Zaniedbanie konieczności wymiany elementów zestawu może doprowadzić do zużycia lub pęknięcia rolek. Świadczy o tym dym wydobywający się z silnika oraz bardzo często również blokowanie się niektórych części.

Zerwanie paska w efekcie unieruchomi samochód. Dochodzi do niego wskutek np. dostania się w jego obręb ciał obcych, które mogą spowodować zablokowanie rolek.

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.