Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 710 |
Ciężar [kg] | 0,16 |
Opór [Ohm] | 4,5 |
Tryb pracy | elektryczny |
Sonda lambda | Sonda lambda |
Liczba przewodów | 3 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 09SKV547 SKV
ALFA ROMEO | 121515 | |
ALFA ROMEO | 60809012 | |
AUDI | 004165009 | |
AUDI | 034906265E | |
AUDI | 048906265 | |
AUDI | 048906265B | |
AUDI | 078906265B | |
CITROËN | 162883 | |
CITROËN | 91518193 | |
CITROËN | 91535718 | |
FIAT | 121515 | |
FIAT | 60809012 | |
LANCIA | 121515 | |
LANCIA | 60809012 | |
PEUGEOT | 162883 | |
PEUGEOT | 91518193 | |
PEUGEOT | 91535718 | |
RENAULT | 6001009534 | |
RENAULT | 7700260909 | |
RENAULT | 7700266922 | |
SEAT | 004165009 | |
SEAT | 034906265E | |
SEAT | 048906265 | |
SEAT | 048906265B | |
SEAT | 078906265B | |
SKODA | 004165009 | |
SKODA | 034906265E | |
SKODA | 048906265 | |
SKODA | 048906265B | |
SKODA | 078906265B | |
VOLVO | 1326578 | |
VOLKSWAGEN | 004165009 | |
VOLKSWAGEN | 034906265E | |
VOLKSWAGEN | 048906265 | |
VOLKSWAGEN | 048906265B | |
VOLKSWAGEN | 078906265B | |
DACIA | 6001009534 | |
DACIA | 7700260909 | |
DACIA | 7700266922 | |
FERRARI | 121515 | |
FERRARI | 60809012 | |
LAMBORGHINI | 004165009 | |
LAMBORGHINI | 034906265E | |
LAMBORGHINI | 048906265 | |
LAMBORGHINI | 048906265B | |
LAMBORGHINI | 078906265B | |
MASERATI | 121515 | |
MASERATI | 60809012 | |
BENTLEY | 004165009 | |
BENTLEY | 034906265E | |
BENTLEY | 048906265 | |
BENTLEY | 048906265B | |
BENTLEY | 078906265B |
Zastosowanie Sonda lambda 09SKV547 SKV w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.