Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Toyota PRIUS (_W6_) 2.0 PHEV (MXWH61L, MXWH61) (2023-???) 223km » CA6PK1209 snr
wybrany samochód: 
Toyota Prius (_w6_) 2.0 Phev (mxwh61l, Mxwh61) (2023-???) 223km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1209 SNR

33.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CA6PK1209

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Masa [g]121
Długość [mm]1209
nr EAN3413521205026

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1209 SNR

Pasek wielorowkowy (6PK1209) pasuje do: CHEVROLET AVEO, TRAX, CITROEN C1, NISSAN JUKE, PULSAR, QASHQAI I, QASHQAI II, X-TRAIL II, X-TRAIL III, OPEL ADAM, ASTRA J, ASTRA J GTC, MERIVA B 1.0-2.0 08.97-
numery OEM:
CITROËN      5750-QL
CITROËN      5750-QN
NISSAN      11720-EN20B
OPEL      1340011
OPEL      1340015
PEUGEOT      5750-QL
RENAULT      11720-EN20B
RENAULT      8200833563
TOYOTA      90916-02606
TOYOTA      90916-W2002
VAUXHALL      55567559
VAUXHALL      55573160
CHEVROLET      55567559

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy CA6PK1209 SNR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.
Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.