Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Ford TRANSIT CUSTOM V710 Furgon (NRN) 2.0 EcoBlue AWD (2023-???) 170km » DK55.151 snr
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V710 Furgon (nrn) 2.0 Ecoblue Awd (2023-???) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy DK55.151 SNR

DK55.151 Wał napędowy SNR
snr DK55.151
Wał napędowy DK55.151
DK55.151
478.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DK55.151

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Masa [g]6370
Długość [mm]692
Wymiar gwintuM20x1,5
Uzębienie zewnętrzne od strony koła23
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła32
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]49
Średnica przegubu po stronie koła [mm]81
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.26
nr EAN3413521614750

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy DK55.151 SNR

Półoś napędowa przód L 692mm pasuje do: RENAULT KANGOO BE BOP, KANGOO EXPRESS, KANGOO II, MEGANE II, MEGANE II/KOMBI 1.4-1.6LPG 09.02-
numery OEM:
RENAULT      391010737R
RENAULT      7711135423
RENAULT      8200167535
RENAULT      8200264664
RENAULT      8200356803
RENAULT      8200432514
RENAULT      8200626043
RENAULT      8200661557
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy DK55.151 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.