Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 D (1998.09-2002.04) 69km » DK77.005 snr
wybrany samochód: 
Peugeot 306 Break (7e, N3, N5) 1.9 D (1998.09-2002.04) 69km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy DK77.005 SNR

DK77.005 Wał napędowy SNR
snr DK77.005
Wał napędowy DK77.005
DK77.005
snr DK77.005 Wał napędowy
Wał napędowy DK77.005 snr
Wał napędowy DK77.005 snr
Wał napędowy DK77.005 snr
Wał napędowy DK77.005 snr
Wał napędowy DK77.005 snr
Wał napędowy DK77.005 snr
Wał napędowy DK77.005 snr
Wał napędowy DK77.005 snr

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

DK77.005

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Masa [g]5025
Długość [mm]587
Uzębienie zewnętrzne od strony koła25
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.26
nr EAN3413521591556

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy DK77.005 SNR

Półoś napędowa przód P 587mm pasuje do: SUZUKI SPLASH, SWIFT IV 1.2/1.3D 01.08-
numery OEM:
SUZUKI      44101-68L32
SUZUKI      4410168L01
SUZUKI      4410168L33
SUZUKI      4410185L10
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Wał napędowy DK77.005 SNR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.