Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe Volkswagen PASSAT B2 Variant (33B) 2.2 Syncro (1985.08-1988.03) 120km » DPF355.14K1 snr
wybrany samochód: 
Volkswagen Passat B2 Variant (33b) 2.2 Syncro (1985.08-1988.03) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, wał korbowy DPF355.14K1 SNR

DPF355.14K1 Koło pasowe, wał korbowy SNR
335.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DPF355.14K1

producent:

SNR

Status produktu: Normalny
Ilość żeber7
Masa [g]3038
Średnica zewnętrzna 1 [mm]147
Szerokość 1 [mm]31
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubą
nr EAN3413521499517

skład zestawu:
DPF355.14 Koło pasowe, wał korbowy
VIS Śruba
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, wał korbowy DPF355.14K1 SNR

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 7, ze śrubami) pasuje do: OPEL MOVANO A, VIVARO A, RENAULT ESPACE IV, MASTER II, TRAFIC II, VEL SATIS 2.2D/2.5D 12.97-
numery OEM:
OPEL      4416535
OPEL      4433564
RENAULT      8200207435
RENAULT      8200458171
RENAULT      8200555549
RENAULT      8200664350
RENAULT      8200802666
VAUXHALL      93188615

Zastosowanie Koło pasowe, wał korbowy DPF355.14K1 SNR w samochodach:

Opinie Klientów o Koło pasowe, wał korbowy DPF355.14K1 SNR:

Mirosław, Łódź
2023-06-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

SNR to firma produkująca głównie znane w europie i na całym świecie łożyska samochodowe. Marka SNR  należy do grupy NTN-SNR, które jest europejskim biurem japońskiego przedsiębiorstwai NTN. Z fabryk SNR wychodzi niemal 30% całkowitej produkcji łożysk w Europie. Oprócz branży motoryzacyjnej, SNR jest dostawcą łożysk również w lotnictwie i przemyśle.