Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Ferrari 275 GTB 3.3 (1963-1965) 280km » 25198 spidan
wybrany samochód: 
Ferrari 275 Gtb 3.3 (1963-1965) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wał napędowy 25198 SPIDAN

25198 Wał napędowy SPIDAN
spidan 25198
Wał napędowy 25198
25198
spidan 25198 Wał napędowy
Wał napędowy 25198 spidan
Wał napędowy 25198 spidan
Wał napędowy 25198 spidan
Wał napędowy 25198 spidan
Wał napędowy 25198 spidan
646.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

25198

producent:

SPIDAN

Status produktu: Normalny
Uzębienie zewnętrzne od strony koła30
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.24
Długość [mm]1004
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]61,00
Średnica przegubu po stronie koła [mm]90,00
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]86,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz ramą mocującą
Wymiar gwintuM22x1,5
Drganiaz tłumikiem drgań skrętnych
Długość 2 [mm]375,0
nr EAN4019064051985

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 25198 SPIDAN

Koszt kaucji: 63.03 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Półoś napędowa przód P 375/1004mm pasuje do: TOYOTA AVENSIS 2.0D 11.08-10.18
numery OEM:
TOYOTA      4341005480
TOYOTA      4341005481

Zastosowanie Wał napędowy 25198 SPIDAN w samochodach:

Opinie Klientów o Wał napędowy 25198 SPIDAN:

Jacek, Poznań
2024-06-02
 5/5
Zgodnie z zamówieniem

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

Informacje o producencie części zamiennych Spidan


SPIDAN to producent części samochodowych, który jest częścią grupy GKN. Firma ta produkuje przeguby kulowe, przeguby wałów napędowych, półosie, łożyska koła oraz piasty kołowe dla różnych marek samochodowych i dostarcza je na rynki globalne. SPIDAN posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Włoszech, Chinach i Brazylii, co zapewnia szeroki dostęp do ich produktów.

Firma wyróżnia się innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi, wysoką jakością produktów oraz zwraca uwagę na zrównoważony rozwój. SPIDAN jest znany z wykorzystywania najnowszych technologii i procesów produkcyjnych, aby zapewnić niezawodność swoich produktów.