Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu Bmw 3 (E46) 316 i (2000.04-2005.02) 105km » 10 92 7851 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Bmw 3 (e46) 316 I (2000.04-2005.02) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw osłon, wał napędowy 10 92 7851 SWAG Autoteile GmbH

10 92 7851 Zestaw osłon, wał napędowy SWAG Autoteile GmbH
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

10 92 7851

Status produktu: Normalny
Długość [mm]98
MateriałGuma
Strona zabudowyOś tylna
Strona zabudowyOd strony koła
Ciężar [kg]0,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm]23
Średnica wewnętrzna 2 [mm]56
uwzględnić informację serwisową
nr EAN4044688541574

skład zestawu:
10 90 2346 Nakrętka, zwrotnica osi
10 92 2607 Osłona, wał napędowy
99 83 0001 Smar molibdenowy
99 93 8759 Opaska zaciskowa
99 93 8764 Opaska zaciskowa
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 10 92 7851 SWAG Autoteile GmbH

OSŁONA PRZEG 10927851
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      202 357 01 91
MERCEDES-BENZ      202 357 01 91 S1
zamienniki:
755105
brak
RUVILLE/FAG
755108
brak
RUVILLE/FAG
33906
brak
ORIGINAL IMPERIUM
35821
brak
ORIGINAL IMPERIUM
V30-1518
brak
VAICO
7520
brak
BIRTH
7520/KM
brak
BIRTH

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 10 92 7851 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.