Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » 20 92 4321 swag autoteile gmbh

Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów, SWAG extra 20 92 4321 SWAG Autoteile GmbH

20 92 4321 Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów, SWAG extra SWAG Autoteile GmbH
15.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

20 92 4321

Grubość [mm] 6,0
Średnica wewnętrzna [mm] 9,0
średnica zewnętrzna [mm] 22,5
Materiał ACM (poliakryl-kauczuk)
Ciężar [kg] 0,005
nr EAN 4044688243218

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów, SWAG extra 20 92 4321 SWAG Autoteile GmbH

Uszczelka śruby pokrywy zaworów pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), 5 (E60), 5 (E61), 7 (E65, E66, E67), X3 (E83), X5 (E53), Z3 (E36), Z4 (E85) 2.2/2.5/3.0 01.00-12.10
numery OEM:
BMW      11 12 1 437 395
BMW      11 12 1 726 537

Zastosowanie Uszczelka, śruby pokrywy głowicy cylindrów, SWAG extra 20 92 4321 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.