Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » 20 94 5359 swag autoteile gmbh

Korek wlewu paliwa, SWAG extra 20 94 5359 SWAG Autoteile GmbH

20 94 5359 Korek wlewu paliwa, SWAG extra SWAG Autoteile GmbH
 

    Ocena:
numer części:

20 94 5359

Kolor czarny
Materiał Tworzywo sztuczne
Ciężar [kg] 0,07
dla numeru OE 16 11 7 222 391
nr EAN 4044688453594

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Korek wlewu paliwa, SWAG extra 20 94 5359 SWAG Autoteile GmbH

Korek wlewu paliwa pasuje do: BMW 1 (E82), 1 (E88), 1 (F20), 2 (F22, F87), 2 (F23), 2 (F45), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 3 (F30, F80), 3 (F31), 3 (G20, G80, G28) 09.95-
numery OEM:
BMW      16 11 0 149 425
BMW      16 11 0 392 413
BMW      16 11 1 184 668
BMW      16 11 6 754 491
BMW      16 11 6 754 634
BMW      16 11 6 756 772
BMW      16 11 6 759 042
BMW      16 11 6 759 252
BMW      16 11 6 765 045
BMW      16 11 6 765 046
BMW      16 11 7 222 391
BMW      16 11 7 224 480
BMW      16 11 7 482 903
MINI      16 11 7 222 391

Zastosowanie Korek wlewu paliwa, SWAG extra 20 94 5359 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.