Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » osłona przegubu » 30 94 4151 swag autoteile gmbh

Zestaw osłon, wał napędowy 30 94 4151 SWAG Autoteile GmbH

30 94 4151 Zestaw osłon, wał napędowy SWAG Autoteile GmbH
61.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

30 94 4151

Długość [mm] 107
Materiał Termoplast
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,19
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 27
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 88
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688658753

skład zestawu:
20 92 4035 Pierścień osadczy sprężynujący
30 90 2066 Pierścień osadczy sprężynujący
30 94 4152 Osłona, wał napędowy
99 90 3630 Smar wysokotemperaturowy
99 93 8757 Opaska zaciskowa
99 93 8765 Opaska zaciskowa
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw osłon, wał napędowy 30 94 4151 SWAG Autoteile GmbH

Osłona przegubu przód/wewnątrz (fi: 27/88) (dł.107) pasuje do: AUDI A1, A3, Q2, Q3; SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SC, LEON ST, TARRACO; SKODA KODIAQ, OCTAVIA II, OCTAVIA IV 1.4-2.5 03.04-
numery OEM:
AUDI      3C0 498 201 A
AUDI      3Q0 498 201
SEAT      3C0 498 201 A
SEAT      3Q0 498 201
SKODA      3C0 498 201 A
SKODA      3Q0 498 201
VOLKSWAGEN      3C0 498 201 A
VOLKSWAGEN      3Q0 498 201

Zastosowanie Zestaw osłon, wał napędowy 30 94 4151 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Osłona przegubu


W większości współczesnych pojazdów w układzie napędowym posiada przeguby. Z reguły są to przeguby homo kinetyczne. Umożliwiają przekazanie napędu podczas pracy zawieszenia i przy skręconych kołach. Są trwałe i niezawodne. Pamiętać trzeba jednak o tym, że aby przegub pracowała właściwie, musi być odpowiednio nasmarowany i chroniony przed dostawaniem się do niego zanieczyszczeń. Do tego właśnie służą osłony przegubów.

Są to gumowe elementy, które znacząco przedłużają żywotność przegubu napędowego i zapewniają niezawodność układu napędowego. Brak osłon sprawiał, że smar był wyrzucany wskutek działania siły odśrodkowej oraz wypłukiwany przez wodę. Największe spustoszenie siały jednak dostające się do wnętrza płynne i stałe zanieczyszczenia, które powodowały korozję i szybkie zużycie elementów przegubu. Prawidłowo chroniony przegub jest w stanie wytrzymać kilkaset tysięcy kilometrów.

Pęknięta gumowa osłona przegubu jest łatwa do zauważenia podczas okresowych przeglądów lub innych prac w warsztacie. Warto działać natychmiast, gdyż zaniedbanie tej kwestii może pociągnąć za sobą konieczność drogiej naprawy. Jeśli w porę nie wykryto usterki, możemy usłyszeć stukanie przegubu podczas jazdy z obciążeniem przy skręconych kołach. Wówczas, sama wymiana przegubu niewiele już da.