Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 30 94 5008 swag autoteile gmbh

Zestaw łańcucha rozrządu 30 94 5008 SWAG Autoteile GmbH

30 94 5008 Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Autoteile GmbH
swag 30 94 5008
Zestaw łańcucha rozrządu 30 94 5008
1,265.01 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
1/5 (1 ocena)
numery handlowe:

G68HR-8-S206E-ZZP, G68HRF-5-S136E-ZZP, S206E-G68HR-5

numer części:

30 94 5008

Wykonanie łańcucha Simplex
Wymiary łańcucha napędu rozrządu G68HR
Ilość ogniw łańcucha 206
Ilość ogniw łańcucha 136
Wykonanie łańcucha Łańcuch zamknięty
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688660558

skład zestawu:
30 93 9965 Łańcuch rozrządu
30 93 9967 Łańcuch, napęd pompy oleju
30 94 0407 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 30 94 5008 SWAG Autoteile GmbH

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, A8 D4, Q5, Q7; PORSCHE CAYENNE, MACAN, PANAMERA; VW TOUAREG 3.0D 11.07-
numery OEM:
AUDI      059 109 229 AA
AUDI      059 109 229 AA S1
AUDI      059 109 229 S
AUDI      059 109 229 S S1
PORSCHE      958 105 169 11
PORSCHE      958 105 169 11 S1
PORSCHE      958 105 170 00
PORSCHE      958 105 170 00 S1
VOLKSWAGEN      059 109 229 AA
VOLKSWAGEN      059 109 229 AA S1
VOLKSWAGEN      059 109 229 S
VOLKSWAGEN      059 109 229 S S1

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 30 94 5008 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 30 94 5008 SWAG Autoteile GmbH:

2023-11-28
 1/5
Nie polecam , zamówiłem zapłaciłem dostałem pudełko swag a w środku chińczyk nic nie wart
zobacz instrukcję montażu 30 94 5008

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.