Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu » 33 10 1337 swag autoteile gmbh

Zestaw łańcucha rozrządu 33 10 1337 SWAG Autoteile GmbH

33 10 1337 Zestaw łańcucha rozrządu SWAG Autoteile GmbH
722.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
1/5 (1 ocena)
numery handlowe:

G68HR-8-S122E

numer części:

33 10 1337

Wykonanie łańcucha Simplex
Wymiary łańcucha napędu rozrządu G68HR
Ilość ogniw łańcucha 122
Wykonanie łańcucha Łańcuch zamknięty
Ciężar [kg] 2,588
nr EAN 4054228724473

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu 33 10 1337 SWAG Autoteile GmbH

Rozrząd kpl. (koło + łańcuch) pasuje do: FORD RANGER, TOURNEO CUSTOM V362, TRANSIT, TRANSIT CUSTOM V362, TRANSIT TOURNEO, TRANSIT V363 2.2D/2.4D 07.01-
numery OEM:
FORD      1 704 087
FORD      1 704 087 S2
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu 33 10 1337 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw łańcucha rozrządu 33 10 1337 SWAG Autoteile GmbH:

2023-11-28
 1/5
Nie polecam , zamówiłem zapłaciłem dostałem pudełko swag a w środku chińczyk nic nie wart

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.