Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje » 40 93 8228 swag autoteile gmbh

Dystans gumowy, resorowanie 40 93 8228 SWAG Autoteile GmbH

40 93 8228 Dystans gumowy, resorowanie SWAG Autoteile GmbH
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

40 93 8228

Grubość [mm] 74,0
średnica zewnętrzna [mm] 135,0
Kolor żółty
Materiał PU (poliuretan)
Strona zabudowy Tylna oś po obydwu stronach
Strona zabudowy góra
Ciężar [kg] 0,13
nr EAN 4044688382283

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 40 93 8228 SWAG Autoteile GmbH

Podkładka sprężyny zawieszenia tył (L/P, góra) pasuje do: OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, ASTRA H/KOMBI 02.98-
numery OEM:
OPEL      04 24 764
OPEL      4 24 764
VAUXHALL      090576351
VAUXHALL      90576351

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 40 93 8228 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Dystans gumowy, resorowanie 40 93 8228 SWAG Autoteile GmbH:

2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-05
 5/5
Qashqai 2011 J10 1.6 1117km pasuje super
2021-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.