Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Audi A6 C6 Avant (4F5) 2.0 TDI (2005.09-2006.06) 121km » 50 92 1007 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 2.0 Tdi (2005.09-2006.06) 121km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożysko pośrednie, wał napędowy 50 92 1007 SWAG Autoteile GmbH

50 92 1007 Łożysko pośrednie, wał napędowy SWAG Autoteile GmbH
111.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

50 92 1007

Status produktu: Normalny
Grubość [mm]20,0
Średnica wewnętrzna [mm]30,0
średnica zewnętrzna [mm]58,0
MateriałGuma / metal
Strona zabudowyOś przednia
Ciężar [kg]0,26
nr EAN4044688210074

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożysko pośrednie, wał napędowy 50 92 1007 SWAG Autoteile GmbH

Łożysko półosi napędowej przód (30x58x20mm) pasuje do: FORD FOCUS I, MONDEO III 1.8-2.2D 10.00-03.07
numery OEM:
FORD      4 106 404
FORD USA      XS7W3C083AB

Zastosowanie Łożysko pośrednie, wał napędowy 50 92 1007 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

SWAG – niemiecka precyzja w świecie części zamiennych
 

SWAG to renomowana niemiecka marka, która od wielu lat dostarcza wysokiej jakości części zamienne do samochodów osobowych i dostawczych. Firma jest częścią grupy bilstein group – jednego z największych dostawców niezależnego rynku części motoryzacyjnych w Europie. Produkty SWAG słyną z solidnego wykonania, dokładnej zgodności z oryginalnymi specyfikacjami OE oraz trwałości, która zapewnia bezpieczne i długotrwałe użytkowanie.
 

W ofercie SWAG znajduje się szeroki wybór komponentów do wielu systemów pojazdu – od zawieszenia, układu kierowniczego, hamulcowego, po elementy silnika, skrzyni biegów oraz wyposażenie wnętrza. Marka stawia na wysoką jakość materiałów oraz ścisłą kontrolę procesów produkcyjnych, co pozwala dostarczać części, które spełniają lub przewyższają normy producentów pojazdów.
 

SWAG nieustannie rozwija swój asortyment, reagując na zmiany technologiczne i potrzeby współczesnego rynku motoryzacyjnego. Dzięki szerokiej dostępności i kompatybilności z wieloma markami samochodów, produkty tej firmy są chętnie wybierane przez profesjonalne warsztaty oraz świadomych kierowców ceniących niezawodność i bezpieczeństwo.