Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Renault CLIO IV Nadwozie pełne / liftback (BH_) 1.2 16V (BHMK) (2014.01-???) 73km » 60 93 4264 swag autoteile gmbh
wybrany samochód: 
Renault Clio Iv Nadwozie Pełne / Liftback (bh_) 1.2 16v (bhmk) (2014.01-???) 73km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika 60 93 4264 SWAG Autoteile GmbH

60 93 4264 Poduszka silnika SWAG Autoteile GmbH
240.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

60 93 4264

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz prawej
Rodzaj łożyskowaniaHydrołożysko
Ciężar [kg]1,860
dla numeru OE82 00 131 305
nr EAN4044688342645

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika 60 93 4264 SWAG Autoteile GmbH

Poduszka silnika przód P, hydrauliczna pasuje do: RENAULT CLIO III, CLIO III/HATCHBACK, MODUS 1.5D/2.0 09.04-
numery OEM:
RENAULT      82 00 131 305
zamienniki:
EM4412
brak
QUINTON
1226045
brak
OCAP
V46-0687
brak
VAICO
52101
brak
BIRTH
49361427
brak
CORTECO

Zastosowanie Poduszka silnika 60 93 4264 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka silnika 60 93 4264 SWAG Autoteile GmbH:

2020-01-17
 5/5
Kupiłem 64 13 0011 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
2020-05-19
 5/5
przyzwoita cena produktu
2020-01-17
 5/5
Wykonanie części swag jak zawsze na najwyższym poziomie
2022-06-25
 5/5
Bardzo miękka poduszka, wibracje silnika w ogóle nie przenoszą się na karoserię.

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.