Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Porsche 911 Targa 2.3 S (1971.09-1973.08) 190km » 00222304 ted-gum
wybrany samochód: 
Porsche 911 Targa 2.3 S (1971.09-1973.08) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie 00222304 TED-GUM

00222304 Dystans gumowy, resorowanie TED-GUM
ted-gum 00222304
Dystans gumowy, resorowanie 00222304
00222304
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

00222304

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Strona zabudowyOś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]10
średnica zewnętrzna [mm]56
Wysokość [mm]147
nr EAN5908229959749

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie 00222304 TED-GUM

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 147mm) pasuje do: FORD FIESTA IV, FIESTA/HATCHBACK, FIESTA/MINIVAN, KA 1.0-1.8D 08.95-11.08
numery OEM:
FORD      1133776
FORD      1220249
FORD      1302439
FORD      3S51-5K570-BB
FORD      V97FB-5K570-AA
FORD      YS61-5K962-AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie 00222304 TED-GUM w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.