Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 1.5 dCi (2014.07-???) 95km » TED10629 ted-gum
wybrany samochód: 
Renault Megane Iii Coupe (dz0/1_) 1.5 Dci (2014.07-???) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie TED10629 TED-GUM

TED10629 Dystans gumowy, resorowanie TED-GUM
ted-gum TED10629
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED10629

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna dół
Strona zabudowyz przodu
Strona zabudowyz tyłu
Strona zabudowyz obu stron
MateriałGuma / metal
Rodzaj resorowaniadla pojazdów z resorowaniem na pióra podwójne
nr EAN5902275106294

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie TED10629 TED-GUM

Odbój resoru tył L/P pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-
numery OEM:
CITROËN      5122.55
FIAT      1362685080
PEUGEOT      5122.55
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie TED10629 TED-GUM w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.