Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Seat LEON SC (5F5) 1.6 TDI (2016.11-2018.08) 115km » TED11943 ted-gum
wybrany samochód: 
Seat Leon Sc (5f5) 1.6 Tdi (2016.11-2018.08) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie TED11943 TED-GUM

TED11943 Dystans gumowy, resorowanie TED-GUM
ted-gum TED11943
Dystans gumowy, resorowanie TED11943
TED11943
ted-gum TED11943 Dystans gumowy, resorowanie
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED11943

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Strona zabudowyTylna oś po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna [mm]19
średnica zewnętrzna [mm]84
Wysokość [mm]126
nr EAN5902275119430

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie TED11943 TED-GUM

Odbój amortyzatora tył L/P (wys. 126mm) pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO/MINIVAN 1.2/1.3D/1.9D 03.01-
numery OEM:
FIAT      46796102
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie TED11943 TED-GUM w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.