Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » amortyzator i części montażowe » części montażowe amortyzatora, osłony, odboje Audi A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TDI (2008.08-2015.12) 163km » TED96314 ted-gum
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 2.0 Tdi (2008.08-2015.12) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Dystans gumowy, resorowanie TED96314 TED-GUM

TED96314 Dystans gumowy, resorowanie TED-GUM
ted-gum TED96314
Dystans gumowy, resorowanie TED96314
57.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

TED96314

producent:

TED-GUM

Status produktu: Normalny
Wymagana ilość2
Strona zabudowyOś przednia
Strona zabudowyz obu stron
Średnica wewnętrzna [mm]24
średnica zewnętrzna [mm]63
Wysokość [mm]85
nr EAN5902275963132

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Dystans gumowy, resorowanie TED96314 TED-GUM

Odbój amortyzatora przód L/P (wys. 85mm, bez osłony, poliuretan) pasuje do: FIAT 500L, DOBLO, DOBLO CARGO, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, QUBO, OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN 198A3.000-KFV 11.07-
numery OEM:
FIAT      51810447
FIAT      51908130
FIAT      51935060
OPEL      3 44 814
OPEL      95 511 410
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Dystans gumowy, resorowanie TED96314 TED-GUM w samochodach:

Osłony i odboje amortyzatora


Prawidłowo dobrane odboje i osłony zapewniają optymalną ochronę amortyzatora oraz innych części zawieszenia przed następstwami ogromnych obciążeń, jakim te elementy są poddawane. Odbój amortyzuje uderzenie o mocowanie, jeśli dojdzie do maksymalnego ugięcia zawieszenia. Brak tego elementu odczujemy zwłaszcza w momencie wjechania w dużą dziurę. Może wtedy dojść do zniszczenia amortyzatora.

Osłony zaś są podzespołami należącymi do zawieszenia pojazdu. Ich celem jest przedłużenie żywotności zamontowanych amortyzatorów. Gdyby nie było osłon, elementy te dość szybko uległyby korozji. Będą też bardziej podatne na zanieczyszczenia i uszkodzenia mechaniczne.
Dobrze jest wyrobić w sobie nawyk regularnej kontroli stanu odbojów. Jest to bardzo proste. W czasie jazdy wyczuwane są nienaturalne drgania, słychać dźwięk uderzeń i da się wyłapać luzy w zawieszeniu. Dodatkowo stan odbojów można sprawdzić na postoju. Wzrokowa ocena pozwala na zauważenie stopnia zużycia tego podzespołu. Jeśli jest on mocno zdarty (jego grubość jest znacznie zredukowana) należy go jak najszybciej wymienić.
Osłony i odboje amortyzatora są często sprzedawane w zestawach.