Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » chłodnica cieczy, oleju i nagrzewnica » chłodnica wody, korek chłodnicy Renault MASTER III Autobus (JV) 2.3 dCi 150 FWD (JV0F, JV03) (2012.10-???) 150km » D7C015TT thermotec
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Autobus (jv) 2.3 Dci 150 Fwd (jv0f, Jv03) (2012.10-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Chłodnica silnika D7C015TT THERMOTEC

D7C015TT Chłodnica silnika THERMOTEC
thermotec D7C015TT
Chłodnica silnika D7C015TT
D7C015TT
290.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

D7C015TT

producent:

THERMOTEC

Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów manualna
dla numeru OE1330X6
MateriałAluminium
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z klimatyzacją
Materiał żeber chłodzącychAluminium
Rodzaj chłodnicyŻebra chłodzące lutowane
Materiał zbiornika wody (chłodnica)Tworzywo sztuczne
Długość sieci [mm]780
Szerokość sieci [mm]378
Głębokość sieci [mm]32

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Chłodnica silnika D7C015TT THERMOTEC

Chłodnica silnika
numery OEM:
CITROËN      1330.X6
CITROËN      1330X6
CITROËN      1333E4
PEUGEOT      1330X6
PEUGEOT      1333E4
zamienniki:
17002399
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Chłodnica silnika D7C015TT THERMOTEC w samochodach:

Chłodnice wody samochodowe


Praca silnika spalinowego w samochodzie osobowym czy ciężarowym wiąże się z procesem gwałtownego spalania mieszanki paliwowej. W takim procesie następuje znaczny wzrost temperatury zarówno otoczenia, jak i elementów samej jednostki napędowej. Aby nie doszło do jej uszkodzenia na skutek przegrzania konieczne jest stosowanie odpowiedniego układu chłodzenia. Integralną częścią i jednocześnie najważniejszym elementem takich układów są chłodnice cieczy. Wbrew powszechnemu przekonaniu nie są to jedynie zbiorniki z płynem chłodzącym. Są to złożone konstrukcje z zamkniętym obiegiem cieczy, które pełnią rolę podobną do wymienników ciepła.
 
Budowa i działanie chłodnicy wodnej

Proces chłodzenia silnika wielu osobom kojarzy się z obniżaniem jego temperatury aż do poziomu całkowitego wychłodzenia. W rzeczywistości zadaniem chłodnicy cieczy nie jest ostudzenie jednostki napędowej, ale utrzymanie jej temperatury na określonym poziomie. Jest to konieczne z uwagi na fakt, że zimny silnik pracuje mniej sprawnie.

Samochodowe chłodnice cieczy są zbudowane ze zbiornika i wężownicy, przez którą przepływa medium odpowiedzialne za wymianę energii cieplnej. Ciecz przepływa przez silnik wchłaniając ciepło, a następnie oddaje je za pośrednictwem wymiennika. Dodatkowym wsparciem przy tej wymianie jest wentylator. Ciepło oddawane przez chłodnicę jest wykorzystywane do ogrzewania wnętrza kabiny samochodu.

Chłodnice wody w naszym asortymencie

W asortymencie naszego sklepu znajduje się wiele modelu chłodnice płynu chłodzącego przeznaczonych do utrzymywania optymalnej temperatury jednostki napędowej. Oferujemy także chłodnice oleju, które mogą być montowane jako uzupełnienie tradycyjnego układu chłodzenia. Dostępne modele marek takich jak Elring, NRF czy Easy Fit są przeznaczone do montażu w pojazdach, w których dynamiczna jazda powoduje znacznie intensywniejsze nagrzewanie się silnika. Polecamy też tradycyjne chłodnice cieszy do różnych modeli samochodów, które pełnią standardowe zadania związane z pracą układu chłodzenia.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.