Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen SCIROCCO III (137, 138) 1.4 TSI (2015.07-2017.11) 150km » KTT020116 thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Scirocco Iii (137, 138) 1.4 Tsi (2015.07-2017.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT020116 THERMOTEC

KTT020116 Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT020116
Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT020116
KTT020116
81.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT020116

producent:

THERMOTEC

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT020116 THERMOTEC

Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
NISSAN      92600-EB70A
NISSAN      A42011A0703000
NISSAN      M112A150339
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tarcza zabierakowa, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT020116 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.