Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A5 (8T3) 3.2 FSI (2007.06-2012.03) 265km » KTT030090 thermotec
wybrany samochód: 
Audi A5 (8t3) 3.2 Fsi (2007.06-2012.03) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030090 THERMOTEC

KTT030090 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030090
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030090
KTT030090
84.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT030090

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaVISTEON
Średnica wewnętrzna [mm]64
Średnica wewnętrzna [mm]45
średnica zewnętrzna [mm]97

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030090 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
FORD USA      1B5.9-S166-CA
FORD USA      C1B119D629AB
FORD USA      C1B119D629AC
FORD USA      C1B119D629AD
FORD USA      C1B119D629AF
FORD USA      C1B119D629AG
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030090 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.