Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A6 C7 Avant (4G5, 4GD) 1.8 TFSI (2014.09-2018.09) 190km » KTT030115 thermotec
wybrany samochód: 
Audi A6 C7 Avant (4g5, 4gd) 1.8 Tfsi (2014.09-2018.09) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030115 THERMOTEC

KTT030115 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030115
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030115
KTT030115
91.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT030115

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaDELPHI
Ø koła pasowego [mm]110
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ilość oleju [ml]100
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiCVC6
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030115 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
ALFA ROMEO      05051044148.C
ALFA ROMEO      1140831
ALFA ROMEO      505 0953 5
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030115 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.