Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Citroën C3 AIRCROSS II Van (2C_, 2R_) 1.5 BlueHDI 120 (2019.05-???) 120km » KTT030121 thermotec
wybrany samochód: 
Citroën C3 Aircross Ii Van (2c_, 2r_) 1.5 Bluehdi 120 (2019.05-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030121 THERMOTEC

KTT030121 Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) THERMOTEC
thermotec KTT030121
Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030121
KTT030121
73.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT030121

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSANDEN
Ø koła pasowego [mm]120
Koła pasowez kołem pasowym wielofunkcyjnym
Ilość oleju [ml]180
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiPXC16
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030121 THERMOTEC

Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka)
numery OEM:
CITROËN      19354849
OPEL      13262841
OPEL      13314473
OPEL      13314475
OPEL      16 18 197
OPEL      1618414
OPEL      1618415
OPEL      1618416
OPEL      1618464
OPEL      1618466
OPEL      1618534
OPEL      22861233
OPEL      22861236
OPEL      22861237
OPEL      22913887
OPEL      22913889
OPEL      95518886
OPEL      P13314471
OPEL      P13314473
OPEL      P13314475
OPEL      P22861233
SAAB      13 26 2841
VAUXHALL      22913889
VAUXHALL      95518886
zamienniki:
8FK 351 272-291
brak
HELLA

Zastosowanie Cewka, sprzęgło elektromagnetyczne (sprężarka) KTT030121 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.