Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Kia STONIC (YB) 1.2 CVVT (2017.07-???) 84km » KTT040118 thermotec
wybrany samochód: 
Kia Stonic (yb) 1.2 Cvvt (2017.07-???) 84km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040118 THERMOTEC

KTT040118 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040118
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040118
KTT040118
199.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040118

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaSanden
Ograniczenia producentaSDV16 /SD6V12
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]119
ID sprężarkiSD6V12
ID sprężarkiSDV16
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040118 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
FORD USA      1321791
FORD USA      1500822
FORD USA      2S6119D629AE
FORD USA      2S6119D629AF
zamienniki:
V25-15-0019
brak
VEMO
813638
brak
VALEO
V25-15-0019KIT1
brak
VEMO
V25-15-0019KIT2
brak
VEMO
1800K339
brak
VAN WEZEL
1800K432
brak
VAN WEZEL

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040118 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.