Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Opel OMEGA B Kombi (V94) 3.0 V6 (F35, M35, P35) (1994.04-2001.02) 211km » KTT040265 thermotec
wybrany samochód: 
Opel Omega B Kombi (v94) 3.0 V6 (f35, M35, P35) (1994.04-2001.02) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT040265 THERMOTEC

KTT040265 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040265
Kompresor klimatyzacji KTT040265
KTT040265
259.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040265

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaMAHLE
Ø koła pasowego [mm]110
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]140
Dolot - Ø [mm]18
Ø wylotu [mm]15,5
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarki6CVC140E
Liczba rowków7
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Długość opakowania [cm]29,5
Szerokość opakowania [cm]19,50
Wysokość opakowania [cm]21,00
Ciężar netto [g]5530,0
ProducentMAHLE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT040265 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
HONDA      38800-5AN-A010
HONDA      388005ANA012M1
HONDA      38810-5AN-A02
zamienniki:
51-1270
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT040265 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.