Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Seat LEON Sportstourer (KL8, KLD) 2.0 TDI (2020.04-???) 150km » KTT040270 thermotec
wybrany samochód: 
Seat Leon Sportstourer (kl8, Kld) 2.0 Tdi (2020.04-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040270 THERMOTEC

KTT040270 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040270
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040270
KTT040270
209.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040270

producent:

THERMOTEC

Ø koła pasowego [mm]119
Ø koła pasowego [mm]125
Liczba rowków5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040270 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
VOLVO      1466258
VOLVO      1476878
VOLVO      1673990
VOLVO      30761390
VOLVO      36000029
VOLVO      36000316
VOLVO      36000570
VOLVO      36001118
VOLVO      506012-2164
VOLVO      8602925
VOLVO      8603656
VOLVO      946014
VOLVO      98826
FORD USA      3M5H19D629MJ
FORD USA      3M5H19D629MK
FORD USA      3M5H19D629ML
zamienniki:
V25-15-0020
brak
VEMO

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040270 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.