Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen LT 40-55 I Furgon (291-512) 2.4 TD (1986.02-1992.08) 102km » KTT040272 thermotec
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 40-55 I Furgon (291-512) 2.4 Td (1986.02-1992.08) 102km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040272 THERMOTEC

KTT040272 Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT040272
Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040272
KTT040272
249.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:10 szt.

    Ocena:
numer części:

KTT040272

dostawca:

THERMOTEC

Ø koła pasowego [mm]125
Liczba rowków6
Ø koła pasowego [mm]125
Liczba rowków6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040272 THERMOTEC

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji
numery OEM:
NISSAN      92600-JM01C
RENAULT      926004218R
RENAULT      Z0010615A

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040272 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.