Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo C70 II kabriolet (542) T5 (2006.03-2007.02) 220km » KTT040369 thermotec
wybrany samochód: 
Volvo C70 Ii Kabriolet (542) T5 (2006.03-2007.02) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040369 THERMOTEC

290.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT040369

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]115
Napięcie robocze [V]12
Ilość oleju [ml]120
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki6SEL14C
Liczba rowków7
Czynnik chłodniczyR 134a
Ciężar netto [kg]7
Ograniczenie producenta sprężarki klimatyzacji6SEL14C
ProducentDENSO

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040369 THERMOTEC

Sprzęgło kompletne kompresora klimatyzacji (DENSO 6SEL14C 12V 7PK 115mm) pasuje do: MERCEDES VITO MIXTO (DOUBLE CABIN), VITO TOURER (W447), VITO (W447), RENAULT GRAND SCENIC III 1.2-2.0D 02.09-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      4478306701
MERCEDES-BENZ      4478307300
MERCEDES-BENZ      A4478306701
MERCEDES-BENZ      A4478307300
RENAULT      7711497568
RENAULT      8200958328

Zastosowanie Sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji KTT040369 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.