Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Bmw X4 (G02, F98) xDrive M40 d (2018.04-2020.06) 326km » 8FK 351 123-061 behr hella service
wybrany samochód: 
Bmw X4 (g02, F98) Xdrive M40 D (2018.04-2020.06) 326km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 123-061 BEHR HELLA SERVICE

8FK 351 123-061 Kompresor, klimatyzacja BEHR HELLA SERVICE
behr hella 8FK 351 123-061
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 123-061
8FK 351 123-061
behr hella 8FK 351 123-061 Kompresor, klimatyzacja
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 123-061 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 123-061 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 123-061 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 123-061 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 123-061 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 123-061 behr hella
Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 123-061 behr hella

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

_BEHRHELLASERVICE_

numer części:

8FK 351 123-061

Ograniczenia producenta:Denso
ID kompresora:6SEL14C
Ilość żeber:7
Czynnik chłodzący:R134a
Olej do sprężarki:PAG 46
Koła pasowe:z kołem pasowym wielorowkowym
śr. koła pasowego [mm]:115
Rodzaj połączenia:PAD
Napięcie znamionowe:12
WA¿NE : WED¿UG INSTRUKCJI MONTA¿U
Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 123-061 BEHR HELLA SERVICE

numery OEM:
RENAULT      82 00 958 328

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 8FK 351 123-061 BEHR HELLA SERVICE w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.