Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford GRAND C-MAX Van 1.6 EcoBoost (2010.12-2019.06) 182km » KTT060019 thermotec
wybrany samochód: 
Ford Grand C-max Van 1.6 Ecoboost (2010.12-2019.06) 182km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór regulacyjny kompresora KTT060019 THERMOTEC

KTT060019 Zawór regulacyjny kompresora THERMOTEC
thermotec KTT060019
120.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT060019

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDelphi
Ograniczenia producentaHARRISON V5
Tryb pracyelektroniczny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór regulacyjny kompresora KTT060019 THERMOTEC

Zawór regulacyjny kompresora
numery OEM:
RENAULT      7711134454
RENAULT      8200021822

Zastosowanie Zawór regulacyjny kompresora KTT060019 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.