Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Ford TOURNEO CONNECT / GRAND TOURNEO CONNECT V761 nadwozie wielko 2.0 EcoBlue (2022-???) 122km » KTT090023 thermotec
wybrany samochód: 
Ford Tourneo Connect / Grand Tourneo Connect V761 Nadwozie Wielko 2.0 Ecoblue (2022-???) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090023 THERMOTEC

KTT090023 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090023
Kompresor klimatyzacji KTT090023
KTT090023
thermotec KTT090023 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090023 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090023 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090023 thermotec
638.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090023

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]24
JakośćOE
Ograniczenia producentaDENSO
Długość [mm]209
Liczba żeber9
Ø koła pasowego [mm]130
Masa [g]7840
Ilość oleju [ml]150
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki10PA15C
Liczba otworów do mocowania4
napełniony
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090023 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0002340811
MERCEDES-BENZ      2340811
MERCEDES-BENZ      5412300011
MERCEDES-BENZ      5412300111
MERCEDES-BENZ      5412301011
MERCEDES-BENZ      A0002340811
MERCEDES-BENZ      A2340811
MERCEDES-BENZ      A5412300011
MERCEDES-BENZ      A5412300111
MERCEDES-BENZ      A5412301011
zamienniki:
8FK 351 110-991
brak
HELLA
247300-4650
brak
DENSO
447200-0010
brak
DENSO

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090023 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.