Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 (1983.01-1986.08) 90km » KTT090027 thermotec
wybrany samochód: 
Audi 80 B2 Sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.8 (1983.01-1986.08) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090027 THERMOTEC

KTT090027 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090027
Kompresor klimatyzacji KTT090027
KTT090027
thermotec KTT090027 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090027 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090027 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090027 thermotec
671.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090027

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO
Ø koła pasowego [mm]134
Pojemność skokowa sprężarki [ccm]172
Napięcie robocze [V]12
Ilość oleju [ml]200
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki10S17C
WersjaO-RINGS INCLUDED
WersjaPREFILLED PAG-OIL
Nowa część
Liczba rowków1
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090027 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
MITSUBISHI      4471706640
MITSUBISHI      4471707850
MITSUBISHI      4471708026
MITSUBISHI      4472203651
MITSUBISHI      4472203652
MITSUBISHI      4472203653
MITSUBISHI      4472203654
MITSUBISHI      4472203655
MITSUBISHI      4472203656
MITSUBISHI      4472203657
MITSUBISHI      4472203658
MITSUBISHI      4472203991
MITSUBISHI      4472203992
MITSUBISHI      4472203993
MITSUBISHI      MR360816
MITSUBISHI      MR398533
MITSUBISHI      MR500876
MITSUBISHI      MR500958
MITSUBISHI      MR568289
zamienniki:
3200K219
brak
VAN WEZEL
51-0434
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090027 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.