Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Nissan QASHQAI III (J12) 1.3 DIG-T (2021.04-???) 158km » KTT090028 thermotec
wybrany samochód: 
Nissan Qashqai Iii (j12) 1.3 Dig-t (2021.04-???) 158km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090028 THERMOTEC

KTT090028 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090028
Kompresor klimatyzacji KTT090028
KTT090028
thermotec KTT090028 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090028 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090028 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090028 thermotec
956.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090028

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaCHRYSLER
Ograniczenia producentaDENSO
Technika połączeńBolted to the rear h
Liczba żeber6
Ø koła pasowego [mm]120
Ilość oleju [ml]140
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki10S17C
Liczba otworów do mocowania3
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 134a

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090028 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
CHRYSLER      55116839AA
CHRYSLER      K55116839AA
JEEP      5080378AA
JEEP      55116839AA
JEEP      K5080378AA
JEEP      K55116515AA
JEEP      K55116515AB
JEEP      K55116839AA
JEEP      KRL116839AA
JEEP      RL116839AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090028 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.