Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 1.8 TFSI (2013.10-2016.07) 180km » KTT090042 thermotec
wybrany samochód: 
Audi A3 Kabriolet (8v7, 8ve) 1.8 Tfsi (2013.10-2016.07) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090042 THERMOTEC

KTT090042 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090042
Kompresor klimatyzacji KTT090042
KTT090042
thermotec KTT090042 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090042 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090042 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090042 thermotec
674.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090042

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaZEXEL
Ilość oleju [ml]120
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarkiDKS15CH

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090042 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090042 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.