Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » KTT090070 thermotec

Kompresor klimatyzacji KTT090070 THERMOTEC

KTT090070 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090070
Kompresor klimatyzacji KTT090070
KTT090070
thermotec KTT090070 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090070 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090070 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090070 thermotec
716.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090070

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaSANDEN
Liczba żeber7
Ø koła pasowego [mm]100
Koła pasoweKoło pasowe paska wieloklinowego
Ilość oleju [ml]75
Olej do sprężarkiPAG 100
ID sprężarkiTRSE07

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090070 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji

Kompresor klimatyzacji KTT090070 ma zastosowanie do modeli samochodów

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

Numery OE Kompresor klimatyzacji KTT090070 producenta THERMOTEC

HONDA

38800RSAE010M2

numery OEM:
HONDA      38800RSAE010M2
zamienniki:
8FK 351 121-051
brak
HELLA

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090070 THERMOTEC w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.