Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Iveco DAILY V Furgon 29S11, 29L11, 35C11, 35S11, 40C11 (2011.09-2014.02) 106km » KTT090078 thermotec
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Furgon 29s11, 29l11, 35c11, 35s11, 40c11 (2011.09-2014.02) 106km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090078 THERMOTEC

KTT090078 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090078
Kompresor klimatyzacji KTT090078
KTT090078
thermotec KTT090078 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090078 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090078 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090078 thermotec
813.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090078

producent:

THERMOTEC

Ograniczenia producentaDENSO 10S13C
Liczba żeber4
Ø koła pasowego [mm]112
Ilość oleju [ml]180
Olej do sprężarkiPAG 46
ID sprężarki10S13C
Liczba otworów do mocowania4
Ciężar netto [kg]4,9

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090078 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
SUZUKI      95200-65DA00
SUZUKI      9520065DA0
SUZUKI      9520065DA1
SUZUKI      9520065DC1
SUZUKI      9520065DF1
SUZUKI      9520065DF2
SUZUKI      9520065DH0
SUZUKI      9520065DJ0
SUZUKI      9520067D30
zamienniki:
5200K110
brak
VAN WEZEL
8FK 351 114-201
brak
HELLA
51-0646
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090078 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.