Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Porsche CAYENNE (9PA) 3.2 (2003.08-2007.09) 241km » KTT090093 thermotec
wybrany samochód: 
Porsche Cayenne (9pa) 3.2 (2003.08-2007.09) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor klimatyzacji KTT090093 THERMOTEC

KTT090093 Kompresor klimatyzacji THERMOTEC
thermotec KTT090093
Kompresor klimatyzacji KTT090093
KTT090093
thermotec KTT090093 Kompresor klimatyzacji
Kompresor klimatyzacji KTT090093 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090093 thermotec
Kompresor klimatyzacji KTT090093 thermotec
898.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

KTT090093

producent:

THERMOTEC

Napięcie [V]12
Ograniczenia producentaMahle 6CVC 140
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
Ø koła pasowego [mm]110
Ilość oleju [ml]110
Olej do sprężarkiPAG 46 YF
ID sprężarki6CVC
Liczba otworów do mocowania3
ID sprzęgłaElectromagnetic
Liczba rowków6
Czynnik chłodniczyR 1234yf
Ciężar netto [kg]5,4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor klimatyzacji KTT090093 THERMOTEC

Kompresor klimatyzacji
numery OEM:
AUDI      3Q0816803B
SEAT      3Q0816803B
SEAT      3Q0816803D
SKODA      3Q0816803B
VOLKSWAGEN      3Q0816803
VOLKSWAGEN      3Q0816803B
VOLKSWAGEN      3Q0816803D
VOLKSWAGEN      3Q0816803E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor klimatyzacji KTT090093 THERMOTEC w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.